maddesrilanka.blogg.se

Här skriver jag om min volontärresa i SriLanka 04sept-29okt 2016

Dag 28

Publicerad 2016-10-02 16:04:00 i Allmänt,

Från Colombo till Kandy till Sigeriya.
En lång åktur men nu är vi här, här som jag ska stanna en hel vecka!! Jag är så glad för det. Det är bara jag och två till. 
 
Sigeria är ett litet landställe mitt ute i skogen. Det finns mycket vilda djur här. När vi var påväg hit började chauffören snurra runt och vi undrade vad han gjorde. Tillslut sa han: "Look, Look to the left!!!" Då såg vi vilda elefanter!!! De var precis intill vägkanten!!
 
 
 
Så sjukt häftigt!
 
 
Inte varje dag man ser en vild elefant!!!
 
Ni får se mer bilder imorgon för det är så mörkt ute nu. Såhär ser vårt rum ut. Vi sover ute kan man säga, bara persienner som är nedvevade som ni kan se. 
 
 
 
 
Just nu sitter vi på ett tak med öppen stjärnhimmel!! Här är enda stället det finns teckning på! 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-10-02 16:44:16

Men åh 😍😍😍 vad häftigt !!! Oj vad liten man måste känna sig jämte de stora 🐘🐘🐘 hoppas du kan sova gott där 🐥 / LM

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-10-02 16:44:17

Men åh 😍😍😍 vad häftigt !!! Oj vad liten man måste känna sig jämte de stora 🐘🐘🐘 hoppas du kan sova gott där 🐥 / LM

Postat av: Linda

Publicerad 2016-10-02 18:05:21

Helt otroligt, så mycket du får se och vara med om. 🌿☘🐒😍🤗. Kram

Postat av: Henrietta%2520

Publicerad 2016-10-06 18:37:11

Där är den ju... elefanten som du ska ta med hem åt mig!! 😂
Såg bild på ett bord.. fullt med olika stenar... det bordet ska med hem till mig... stenarna alltså... bordet behöver du inte tänka på! Har ett själv! Kram på dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela