maddesrilanka.blogg.se

Här skriver jag om min volontärresa i SriLanka 04sept-29okt 2016

Dag 35

Publicerad 2016-10-09 14:18:00 i Allmänt,

Hej!!
Idag har vart en skön dag.
Vi har bara chillat & tvättat lite på förmiddagen.
 
 
Sedan åkte vi in till Kandy city för att visa Kat runt.
Här är vi i "the central market" 
 
 
"The Indian market" , vi köpte en del saker och lyckades pruta :) 
 
 
Sedan gick vi och åt. En som jobbade där ville ha ett foto på oss: 
 
 
 
 
Maten var super god!! "Egg Kotti" beställde vi.
 
 
Sedan åkte vi tuck-tuck hem.
 
 
När vi kom hem fick jag höra att jag fått ett brev från mamma & pappa, och jag blev SÅ SÅ glad!!!! 
 
 
Fick en bok och choklad, så snälla föräldrar jag har. Har lånat en bok här som jag snart läst ut, så passade perfekt att få en nu.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Fredrik

Publicerad 2016-10-09 20:50:12

Kul att du fick vårt paket nu. Glöm inte att smörja dig med salvan. Jättekul med alla fina bilder. Ha det gott😀😀

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela