maddesrilanka.blogg.se

Här skriver jag om min volontärresa i SriLanka 04sept-29okt 2016

Dag 48

Publicerad 2016-10-22 15:51:00 i Allmänt,

Dagen började med en tripp till Hickaduwa beach. 
Värdet var inte på topp, det var molnigt men varmt i luften.
 
 
 
Jag kände att jag ville snorkla lite så vi gick och köpte varsitt. Lyckades pruta en del så var nöjd med köpet.
 
 
Dock såg jag inga fiskar, det var suddigt och oklart i vattnet. Jag hoppas på mer tur imorgon då vi besöker en annan strand!! 
 
Sedan åt vi på samma ställe i Hickaduwa vi gjorde sist. Denna gång blev det ingen krabbsoppa utan fish and curry med Ice coffee till! Supergott
 
 
 
Några munkar på stranden syntes till
 
 
Och orm mannen
 
 
Sedan bokade jag ett hotel nära en vacker strand. 
Vi åkte buss ett tag och sedan tog vi tuck tuck dit
 
 
 
Hotellet var väldigt fint, över mina förväntningar
 
 
Två pooler och tillgång till bar och restaurang!
 
 
 
Nu sitter vi på en restaurang precis intill havet. Skön musik spelas och man hör vågorna skvalpa. Framför oss har vi ett litet ljus tänt och väntar på vår mat!!
 
 
 
Ha en trevlig kväll allihopa

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2016-10-22 16:43:29

Ser fantastiskt ut, njut av livet älskade dotter🤗💗💗💗💗💗

Postat av: Henrietta%25252525252520

Publicerad 2016-10-22 17:56:29

Ser härligt ut! Å eget rum...? Måste kännas lyx! Hälsa dina vänner! Å ... så glöm inte: elefant!! Må så gott lilla groda! 😍😍😘

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela