maddesrilanka.blogg.se

Här skriver jag om min volontärresa i SriLanka 04sept-29okt 2016

Dag 12

Publicerad 2016-09-16 16:07:00 i Allmänt,

Hej!! Nu är klockan lite över sju här och jag sitter i min säng och äter chips, så gott 👌
Såhär ser vårt rum ut: 
 
 
Min säng längst in till vänster, där uppe som ni kan se
 
 
Idag sa vi hejdå till alla på barnhemmet. De andra två volontärer som jag vart där med åker hem nu snart så det blev sista gången för dom.
 
Men jag kommer tillbaka dit om ett tag och de blev så glada när jag sa det! De tackade så mycket för att vi skött om barnen så bra.
 
Vi upplevde att barnen blivit piggare och gladare slutet av veckan, och det tror jag har stor betydelse när vi vart där och gett dom kärlek och uppmärksamhet. 
 
Jaja, snart blir det bädden för min del. Sova och ladda inför morgondagen då vi ska upp klockan 03:00. Haa det så gött alla 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Henrietta

Publicerad 2016-09-16 16:31:52

Mysfaktor = -5! Jag tycker att du är fantastisk och mycket imponerad av dig! Så kul å se å få lära av/genom dig! Tack för att du delar med dig! Många kramar från faster 😍😘

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-09-16 19:20:28

Min fina dotter, nu blev jag rörd när jag läste vad Henrietta skrev😚. Ni gör ett fantastiskt jobb på barnhemmet och vi är så stolta över dig😇. Hoppas ni får en fin gryning/dag imorgon. 💕💕💕

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela