maddesrilanka.blogg.se

Här skriver jag om min volontärresa i SriLanka 04sept-29okt 2016

Dag 20

Publicerad 2016-09-24 15:11:00 i Allmänt,

Hej på er! Vilken underbar dag har i Galle. Stranden var verkligen efterlängtad för min del! Vi har gått runt "the forte" en gammalhistorisk byggnad med världens finaste utsikt! Sedan har vi badat i havet på två olika stränder. Det var stora vågor och riktigt skönt i vattnet! Här kommer lite random bilder från dagen.
 
 
 
 
 
 
Jag och en apa som var tam (apor överrallt, jag vet)
 
 
Den gillade mig!! 
 
 
Pooose 
 
 
Här är utsikten från den historiska platsen! 
 
 
 
Sedan besökte vi Djungel Beach, en berömd fin liten strand i Sri Lanka, och den var så vacker, där satt vi till solnedgången: 
 
 
 
En stor ödla kom på besök 
 
 
Så fin solnedgång: 
 
 
Jag har tagit massor av bilder under dagen så lägger ut mer imorgon! Nu ska vi på beachparty här, det fick vi reda på av en Tuck-Tuck förare ;)

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2016-09-24 16:13:42

Oh vad vackert ser härligt ut vid havet! Fantastiska bilder Madde. Kram kram🌞🌞🌞💗💗💗

Postat av: Linda

Publicerad 2016-09-26 16:22:19

Pappa tyckte först det var en krokodil🐊

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela