maddesrilanka.blogg.se

Här skriver jag om min volontärresa i SriLanka 04sept-29okt 2016

Dag 21

Publicerad 2016-09-25 13:53:00 i Allmänt,

Hej! Nu är vi påväg hem igen, sitter på tåget som tar 7 timmar till Kandy. Har vart så härligt här, skulle kunna stanna på stranden resten av tiden!! Jag hade så gärna velat surfa men vi hade inte tid över, men det får jag göra min sista vecka då jag har beachweek.
 
Här är lite bilder från igår. 
 
 
 
 
Frukosten vi åt idag, precis vid havet så det var härligt!
 
 
En bild från igårkväll, när vi kom till stället var det inget folk, sedan kom massor efteråt 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Fredik

Publicerad 2016-09-26 16:19:44

Vilken god o nyttig frukost 😉

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela