maddesrilanka.blogg.se

Här skriver jag om min volontärresa i SriLanka 04sept-29okt 2016

Dag 23

Publicerad 2016-09-27 17:29:00 i Allmänt,

Hej! Idag fick jag vara med de små barnen hela dagen, de var lugna och gosiga. Fick vara själv med dom ett tag så tog lite bilder :)
 
Här är jag & min favvo unge, han är SÅ charmig & rejäl på något sätt. Tycker om honom så mycket. Nyfiken på allt, gör massa ljud ifrån sig & har precis lärt sig att gå, (med hjälp av mig om jag håller i hans armar)
 
 
Här är jag & en annan liten flicka. Hon är väldigt svag i nacken och kan inte hålla upp den själv: 
 
 
Efteråt åkte vi in till stan, så bra att kunna göra det. Jag och denna tjejen gör "babies" tillsammans denna veckan. 
 
 
 Vi mötte upp dessa på stan 
 
 
Godnatt allesammans 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2016-09-27 23:32:21

Härliga bilder igen😍, här börjar det bli höst på riktigt 🌿☘🐾. Kramiz

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela