maddesrilanka.blogg.se

Här skriver jag om min volontärresa i SriLanka 04sept-29okt 2016

Dag 41

Publicerad 2016-10-15 12:37:00 i Allmänt,

Hej! 
En kanonbra dag idag, vi vaknade upp efter en skön sovmorgon. Tog lite selfies.
 
 
 
 
Sedan åkte vi iväg till hotellet med poolen. Ett helt underbart hotell med en vacker utsikt.
 
 
Bakom låg en flod.
 
 
Jättefint!
Det tog iallafall inte många sekunder innan vi hoppade i poolen!
 
 
& vi skulle ju såklart spexa lite med.
 
 
 
Brottning på G.
 
 
 
Jag köpte en god limejuice.
 
 
& sedan åt vi lite med.
 
 
 
Nu är vi tillbaka på hotellet igen. Har precis sagt hejdå till en tjej som jag kommit väldigt nära.
Har faktiskt aldrig haft så roligt så som jag haft med henne, vi har skrattat nästan hela tiden. 
Exakt samma knäppa humor som mig.. trodde inte det fanns någon sådan.
Jag kommer sakna henne. Hon är näst längst fram på bilden. 
 
 
Nu ska jag börja packa ner allt i min resväska för inatt klockan 4 lämnar jag Kandy & Green House för gott. Jag åker tillsammans med 6 andra volontärer. Beach nästa. 
 

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2016-10-15 13:21:56

Wow vad härligt det ser ut ☘️🌞🤗, det är ni värda efter allt ni gör som volontärer🍃. Underbart 💗

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela