maddesrilanka.blogg.se

Här skriver jag om min volontärresa i SriLanka 04sept-29okt 2016

Dag 47

Publicerad 2016-10-21 13:28:00 i Allmänt,

Sista dagen på turtle project idag. 
Det har varit en väldigt intressant vecka att få se alla sköldpaddor, och vilken insats singaleserna gör som hjälper de skadade.
 
Sköldpaddor är interligenta och smarta djur. Man ska ha respekt för dem.
Lite bilder från idag.
 
 
Jag med de två minstingarna
 
 
 
Denna var Koordinatorns favorit, Maffia hette hon! Den omhändertogs för att ena ögat var försämrat, men de ska släppa fri den i havet februari nästa år.

 
 
 
Vi fick avsluta dagen med att inrista våra namn på väggarna. Här har ni en bild före jag skrev mitt namn
 
 
Och här har jag skrivit, kan ni se mitt namn?
 
 
Ja juste ja ;)
Skrev ganska stort
 
 
Alla volontärer som vart där får skriva på väggarna.
Bjuder på en selfie
 
 
Nu sitter jag på stranden med en vacker solnedgång
 
 
 
Imorgon bär det av till Hickduwa beach igen. Sedan åker vi till en annan fin strand för att övernatta där i helgen! Det är min sista helg.. sjukt vad tiden gått fort här 
 
 

Kommentarer

Postat av: LInda

Publicerad 2016-10-21 14:21:31

Var ju inte svårt att se ditt namn:))
Ha en fin helg!

Postat av: Henrietta%2525252520

Publicerad 2016-10-21 16:01:20

Bra jobbat! Man ska ta plats här i världen!!n helg kvar?! Har du packat min elefant, ännu? Kram på dig! 😙😙

Postat av: Madde

Publicerad 2016-10-22 05:40:53

Det har jag faktiskt ;) kram ❤

Postat av: Madde

Publicerad 2016-10-22 05:40:53

Det har jag faktiskt ;) kram ❤

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela