maddesrilanka.blogg.se

Här skriver jag om min volontärresa i SriLanka 04sept-29okt 2016

Dag 16

Publicerad 2016-09-11 17:20:00 i Allmänt,

Idag har varit en bra dag. Vi valde att gå till templet för det ligger så nära.
 
 
 
Idag fick ha hand om två små söta barn , 6 år gamla. En av dem, en liten flicka skrev ett brev till mig. Först ställde hon några frågor, sen skrev hon meningar, kan ni se vad det står:
 
 
Så himla gulligt och fint av henne.
 
Här är lite bilder från idag, målarkungen har ni här ;)
 
 
 
Bilder innan och efter målning: 
 
 
 
 
När vi var klara för dagen besökte vi den lilla staden och tog en fika.
 
 
Väldigt god sockerbulle!
 
 
Fick reda på att en av mina närmsta vänner här ska åka hem imorgon, hon ville att jag skulle skriva en liten hälsning till henne. 
 
 
This is me and Lou :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela